Mobvoi TicWatch Pro zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Mobvoi TicWatch Pro zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Martin 23-04-2019

Mooi en kwalitatief goed horloge

Geschreven voor: Mobvoi TicWatch Pro zwart

Lang nagedacht over een smartwatch. Voor mij zijn 2 dingen belangrijk. Horloge moet er mooi uitzien en je moet altijd de tijd kunnen zien. Bij de Ticwatch pro is dat het geval. Het horloge straalt kwaliteit uit, zeker de metal silver versie. Het leren/ siliconen bandje is niet alleen mooi, maar zit ook fijn. Het horloge is lekker groot, maar heel goed draagbaar.
Grootste voordeel van deze Ticwatch Pro is het dual lcd scherm. Hierdoor heb je altijd de tijd heel goed zichtbaar.
Het Amoled scherm is heel helder en duidelijk. Wear OS werkt prima voor mij. Veel apps en watch faces.
Ik doe zeker ruim 3 tot 4 dagen met de accu, waarbij ik het horloge 's nachts niet uitschakel. Ik gebruik de smart functies niet intensief, maar dan zou je denk ik ook zeker wel 2 dagen halen.
Grote voordeel hierbij is ook weer het tweede scherm. Als de accu onder de 15% komt, kan je nog zeker een paar dagen doen met de "essential mode", zodat je altijd bij de tijd blijft.
Kortom, erg tevreden met dit horloge.

Pluspunten

• Dual lcd scherm!
  • Kwalitatief goed klokje
  • Mooi, stoer uiterlijk
  • Goede accuduur

Minpunten

• screen time-out is maar 3 seconden.
  • Wear os soms traag (bijv. downloaden watchface)